Naše ceny

Ceny šité na míru

ÚčetnictvíNeplátce DPHPlátce DPH
do 50 účetních dokladů1 500 Kč/měs.2 000 Kč/měs.
do 100 účetních dokladů3 500 Kč/měs.4 300 Kč/měs.
do 150 účetních dokladů3 500 Kč/měs.5 300 Kč/měs.
do 200 účetních dokladů4 500 Kč/měs.6 300 Kč/měs.
do 250 účetních dokladů4 500 Kč/měs.7 000 Kč/měs.

Cena nad 250 účetních dokladů dohodou.
Mzdová evidence za 1 zaměstnance *300 Kč.

Daňová evidenceNeplátce DPHPlátce DPH
do 50 účetních dokladů1 500 Kč/měs.2 é00 Kč/měs.
do 100 účetních dokladů3 000 Kč/měs.4 000 Kč/měs.
do 150 účetních dokladů5 000 Kč/měs.5 600 Kč/měs.

Cena nad 250 účetních dokladů dohodou.
Mzdová evidence za 1 zaměstnance *300 Kč.

Paušální částka od 1 000 – 25 000 Kč dle potřeb klienta.

*V ceně je měsíční vedení mezd za jednoho zaměstnance včetně personalistiky, přihlášek a odhlášek na OSSZ a ZP.
Při větším počtu zaměstnanců poskytujeme slevu.
V ceně vedení podvojného účetnictví jsou zahrnuty roční závěrky včetně příloh a roční tisky kompletní evidence dle Postupů pro podvojné účetnictví vydané MF.
Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Účetní a daňové poradenstvíCena
online poradenství1 standardní dotaz 450 Kč (pro klienty zdarma)
Daňové poradenství a konzultace (včetně písemného řešení problémů „s razítkem“)sazba za 1 hodinu 1 500 Kč
Ůčetní poradenství a konzultacesazba za 1 hodinu 450 – 1 500 Kč
(dle složitosti problému)
Zpracování přiznání z DPFO za zdaňovací období
(1x ročně – kompletní zpracování dat, přiznání + přehledy VZP, PSSZ)
1 000 – 4 000 Kč
Zpracování přiznání z DPPO za zdaňovací období
(1x ročně – kompletní zpracování dat, přiznání + příslušné výkazy)
3 000 – 6 000 Kč
Odklad daňové povinnosti s převzetím odpovědnosti:FO – 5 000 Kč
PO – 10 000 Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Naše nabídková cena za správu jedné nájemní jednotky činí 140 – 220 Kč + DPH měsíčně dle rozsahu prací a to v následujícím členění:

  • (Pokud dům přejde do správy naší firmy je cena za tyto kompletní služby – od 1 500 Kč až – 35 000 Kč včetně DPH dle dohody a potřeb.)
  • Cena je sestavena dle rozsahu a přání klienta pro spokojenost a 100% servis a předloženy 3 cenové varianty podle sdělených informací.
Oblast provozní
  • vedení technické evidence domu, bytů a nebytových prostor,
  • zajištění dodávek médií (např. el. energie, plynu, vody, tepla, TUV, odvozu odpadu, provoz výtahů, STA,
  • zajištění nepřetržité havarijní služby,
  • zajištění pravidelného úklidu společných prostor domu, chodníků a přilehlých zelených ploch,
  • vedení evidence nájemců bytů a nebytových prostor,
  • přebírání a předávání bytů a nebytových prostor podle pokynů vlastníka.
Oblast stavebně-technická
  • plnění povinností vlastníka nemovitostí vyplývající za staveb. zákona a jeho prováděcích vyhlášek,
  • zajištění provozních revizí technických zařízení ve spravovaném objektu dle příslušných českých norem a předpisů státního odborného dozoru,
  • zajištění drobné údržby a oprav nemovitosti a to jak společných prostor domu, tak i bytů v rozsahu vyplývajícím ze zákona,
  • vyjadřování k záměrům nájemců bytů a nebytových prostor na stavební úpravy, které svým rozsahem nepřesahují ohlašovací povinnost dle stavebního zákona,
  • předkládání záměrů uživatelů bytů a nebytových prostor, které svým rozsahem vyžadují stavební povolení, vlastníkům ke schválení,
  • podávání návrhů na nezbytné rozsáhlejší opravy či rekonstrukce včetně odborného odhadu nákladů,
  • zajišťování rozsáhlejších oprav a rekonstrukcí podle schválených návrhů, kontrola jejich provedení a správnosti účtovaných cen.
Oblast ekonomická
  • předpis a kontrola nájemného (plateb do fondu údržby a oprav) a úhrad za plnění poskytovaná s užíváním bytů a nebytových prostor, v případě včasného nezaplacení upomínání dlužníků,
  • po marném uplynutí lhůty vyplývající z upomínky k zaplacení vymáhání dlužného nájemného a úhrad za plnění poskytovaná s užíváním spolu s poplatky z prodlení, jakož i náhrad škod na spravovaném majetku prostřednictvím soudu jménem vlastníků,
  • provádění vyúčtování tepla, TUV a ostatních služeb na jednotlivé nájemce či jiné odběratele dle platných předpisů,
  • vedení účetnictví vlastníka domu
  • vedení účetnictví spojeného s provozem domu,
  • překládání vyúčtování nákladů spojených s provozem a údržbou nemovitostí formou pravidelné měsíční uzávěrky,
  • 1 x ročně předkládání rozvahy o výši a účelu užití prostředků na provoz a údržbu, jakož i o předpokládaných příjmech z nájemného v následujícím období,
Oblast právní
  • uzavírání smluv o nájmu bytu s osobami určenými vlastníkem,
  • uzavírání smluv o nájmu nebytových prostor dle dispozic vlastníka,
  • uzavírání nájemních smluv na plochy pro umístění reklam dle dispozic vlastníka,
  • předkládání návrhů na výpověď nájmu z nebytového prostoru, nastanou-li důvody uvedené ve smlouvě nebo vyplývající ze zákona, a případně návrhů na provedení správních úkonů souvisejících s výpovědí,
  • hlášení úmyslného obsazení bytu nebo nebytového prostoru pro zahájení správního řízení,
  • vypracování podkladů pro advokátní kancelář zastupující zájmy vlastníka týkajících se spravovaného majetku u soudu.
Pojištění podnikatelských rizik, účetních a daňových poradců
Profesní odpovědnost80 000 000 Kč
Pojištění pro případ vandalismu300 000 Kč
Pojištění pro případ odcizení300 000 Kč
Živelné pojištění300 000 Kč
Pojištění elektronických zařízení1 000 000 Kč
Pojištění odpovědnosti za škodu1 000 000 Kč
Pojištění profesní odpovědnosti za převzaté doklady100 000 Kč